Pedagógus és szülők konfliktushelyzetei

A pedagógusok gyakran keveredhetnek a szülőkkel olyan konfliktushelyzetekbe, ahol nem tudja, hogy hogyan reagáljon vagy mit tegyen annak megoldása érdekében.

Friss topikok

Címkék

Néhány vicces tanár- szülő levelezés

2013.05.09. 15:44 Rezgő Kitti

KEDVES SZÜLŐ ! ÉRTESÍTEM, HOGY........
================================ ===

- Az osztályfőnöki dicséretet még mindig nem íratta alá. Megintem.
----------------

- Fia az órán szőllőt (így!!!) evett…
- Kedves tanárnő, október van, mit egyen a gyerek, banánt ?
---------------

- A fiú túl sokat foglalkozik a lányokkal.
- KedvesTanárnő, kövezzen meg, de én ennek inkább örülök !
---------------

- Kedves szülő, tájékoztatom, hogy Péter az étkezdében többször is kézzel evett
evőeszköz helyett.
- Köszönöm a tájékoztatást, már tanul lábbal is.
---------------

- Jancsika rendszeresen nem issza meg az iskolatejet.
- Kivégzéséről gondoskodom.
---------------

- Fia az órán állandóan beszél!
- Szerintem az anyjától tanulta. Mindkettőnek ellátom a baját !
---------------

- Értesítem a T. szülőket, hogy fiuk történelemkönyve lapokból áll.
- Itthon ellenőriztük. Valóban.
--------------

- Katika nem tud olvasni!
- Ha tudna, nem járatnám iskolába.
---------------

- T. Szülő! Leánya irodalomórán vihogott.
- Megdorgáltam. Akkor is vihogott.
---------------

- T. szülő, fia órán neveletlenül beszélt. Figyelmeztetem.
- Az Isten szerelmére: miért engem?

A bejegyzés trackback címe:

https://pedagogusesszulokonfliktusai.blog.hu/api/trackback/id/tr645291473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pipacs (lilla) 2013.05.12. 21:35:07

Micsoda ötlet! Nagyon tetszik! Igazán jót derültem rajta, ugyanakkor pedig szomorú, hogy ilyen pedagógusok is vannak a pályán. A szülők kreatív válaszai külön dicséretet érdemelnek :)
süti beállítások módosítása